ZANDVOORT - Op 20 april 2017 is de eerste plenaire bijeenkomst geweest waarbij reeds input is geleverd.  

Op 8 mei 2017 is er een informatiebijeenkomst waarbij een datum wordt geprikt voor een tweede plenaire bijeenkomst. Het thema van deze bijeenkomst is ‘horeca’. Eenieder is welkom, maar met name horeca – exploitanten en omwonenden worden verzocht om mee te praten. Tijdens deze bijeenkomst zal het beleidsproces worden toegelicht en een datum worden geprikt voor een plenaire bijeenkomst met als thema ‘horeca’.

Hierbij nodigen we u uit.

Uitnodiging bijeenkomst

Datum: 8 mei 2017

Locatie: Raadszaal gemeentehuis 
Tijdstip: van 13:30 tot 14:30 uur

U kunt zich aanmelden voor deze bijeenkomst via: r.baars@zandvoort.nl

Kunt u niet bij deze bijeenkomst aanwezig zijn dan kunt u tot 8 mei de door u gewenste tijd en data doorgeven.

Vervolg

Op 11 mei 2017 komt op www.zandvoort.nl een verslag en de uitkomsten van de bijeenkomsten van 20 april 2017 en 8 mei 2017. Op deze dag zullen dan ook de volgende bijeenkomsten bekend gemaakt worden.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over deze bijeenkomst of de totstandkoming van een nieuwe APV? Dan kunt u gedurende kantooruren contact opnemen met de onafhankelijk beleidsmedewerker voor dit traject: Aik Kramer. Hij is telefonisch te bereiken op 06-34197912 of via de e-mail: aik@generationwhy.nl